KROSS ESKER 6.0
Horská cyklistika a silniční cyklistika jsou dvě nejoblíbenější sportovní disciplíny, pokud jde o cyklisty. A co byste řekli na propojení těchto dvou segmentů? Nevěříte? Věřte! Gravel nebo také štěrkové kolo si získává stále více srdcí různých cyklistů. Otevřete proto své srdce dokořan. Zaručujeme, že do Kross Esker 6.0 se určitě zamilujete. Je to kolo, díky kterému poznáte úplně nový svět.
KROSS Esker 6.0 v roce 2021 je pokračováním myšlenky, která nás vedla při navrhování předchozích modelů tohoto expedičního kola. Kolo má nový, odolnější lak, stejně jako vylepšený pohon. Vylepšili jsme také mnoho malých, neviditelných detailů, které zlepší váš komfort při jízdě na jakémkoli typu povrchu. Jsme si jisti, že nová verze tohoto kola bude stejně - ne-li - úspěšnější než ty předchozí.
Přizpůsobeno terénním potřebám
Až donedávna neexistovalo žádné vybavení pro kola přizpůsobené potřebám štěrkových kol. Nicméně Shimano GRX změnil tvář tohoto segmentu kol a umožnil uvolnit se od zadních silničních brzdících pák a přehazovaček, které se v MTB kolech už nenacházejí. Nyní se jako v případě gravelového kola, můžete těžit z obou výhod současně. Kross Esker 6.0 je vybaven kompletem Shimano GRX, který pracuje v systému 2x11. Také hydraulické kotoučové brzdy jsou malým uměleckým dílem, které pochází ze země vycházejícího slunce. Na rozdíl od japonské višňového Sakury, Kross Esker 6.0 nekvete jen pár měsíců, ale bude s vámi napořád. Po nasednutí na jeho sedlo, budete chtít, aby tento okamžik trval věčně. Ráfky DT Swiss jsou základem, na kterém jsme postavili naše kola. Kola jsme vybavili prověřenými oblíbenými Riddler pneumatikami o šířce 37 milimetrů.
Technologie, s kterými si užijete dostatek zábavy i mimo civilizaci
Rám Kross Esker 6.0 je vyroben z aluminium superlite. Tato slitina se v důsledku tepelného zpracování vyznačuje vysokou pevností a odolností proti přetížení. Kromě toho jsou na nejméně exponovaných místech dodatečně zesíleny, tak aby se snížila jeho hmotnost. Díky tepelnému zpracování se tato slitina vyznačuje vysokou tuhostí a odolností proti přetížení. Největší výhodou je tedy nízká hmotnost. Kromě toho byly zadní trojúhelník a karbonová vidlice vybaveny pevnou nápravou, která pomáhá snižovat množství servisní práce při výměně kol. Při navrhování rámu jsme se rozhodli jej vybavit vnitřním vedením kabelů. Díky tomu kolo vypadá esteticky a úhledně, což z něj dělá vynikající prostředek pro dojíždění do práce. Takový systém vedení kabelů nám také umožní snížit riziko poškození kabelu během jízdy v terénu. Díky tomu kolo vypadá esteticky na vysoké úrovni, což z něj dělá vynikající prostředek mimo jiné pro dojíždění do práce. Systém vedení kabelů rovněž umožňuje snížit riziko poškození kabelu během jízdy v terénu.