Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie v souladu s našimi zásadami ochrany osobních údajů. Podmínky ukládání nebo přístupu k mechanismu souborů cookie můžete určit ve svém prohlížeči. Více informací.
Záruka
Na všechna kola značky Kross poskytujeme záruku 24 měsíců!
Společnost KROSS S.A. poskytuje na zakoupené kolo záruku vysoké kvality po dobu 2 let od data prodeje. Podmínkou platnosti Záruky je provedení předepsaných platných servisních prohlídek: první v termínu od 30. a 60. dne od data nákupu (u kol zakoupených od listopadu do konce ledna lze prohlídku provést nejpozději do 31. Března) a další podmínkou je provedení pravidelné servisní prohlídky mezi 11. a 16. měsícem od data nákupu a prohlídky vždy po třech letech používání kola, tak aby byla zachována Doživotní ochrana rámu. Servisní prohlídku lze provést v Autorizovaných servisech.
Podmínkou platnosti Záruky je mít doklad o prodeji a Prohlášení o záruce nebo záruční účet zřízený v souladu s předpisy na webu kross.eu/pl.
Záruka žádným způsobem nevylučuje ani neomezuje jakákoliv zákonná práva zákazníka vyplývající ze záruky. Podrobné informace o záruce naleznete v souboru ke stažení „Záruční podmínky" v dolní části této stránky.
Připomínáme, že podmínkou platnosti záruky (včetně doživotní nebo 5leté ochrany rámu) a zachování účinnosti kola je, provedení servisní prohlídky po měsíci používání kola, poté po roce a následně po každých třech letech používání tohoto kola.
Od 01.03 je spotřebiteli ke každému kolu zakoupenému prostřednictvím e-commerce generována a zasílán elektronický záruční list. Taková e-záruka je vždy zaslána na e-mailovou adresu uvedenou spotřebitelem v objednávce.
Na kola zakoupená s odběrem u prodejce vystavuje distributor e-záruku v místě odběru zboží.
V rámci první servisní kontroly by měly být provedeny následující kroky:
- seřízení hnacího ústrojí
- utažení šroubů a matic
- kontrola a nastavení vůle u ložiskových dílů
- kontrola stavu natažení výpletu
- kontrola klikového mechanismu a prvků hnacího systému
- kontrola stavu uchycení kol
- kontrola stavu plášťů
- kontrola stavu brzd a jejich seřízení
- kontrola stavu a funkce zbývajících dílů jízdního kola
V rámci servisní prohlídky po roce používání a následujících prohlídek je se spolu s výše uvedenými činnostmi nutné také zkontrolovat stupeň opotřebení:
- řetězu
- brzdových destiček,
- brzdových kotoučů,
- ozubených kol
- plášťů.
V případě komponentů, jako jsou tlumiče, vidlice a sedlovky, je majitel povinen provádět nezávislé servisní prohlídky a to v souladu se servisními intervaly stanovenými výrobcem daného komponentu:
- Vidlice Suntour: po každých 100 najetých hodinách nebo jednou ročně: kompletní servis tlumičů s výměnou oleje/maziva a těsnění
- Komponenty FOX: po každých 125 najetých hodinách nebo jednou ročně: kompletní servis (interní a externí kontrola), výměna oleje a těsnění
- Komponenty SRAM: intervaly a servisní činnosti jsou závislé na době jízdy a modelu komponentu.