Záruka

Na všechna kola značky Kross poskytujeme záruku 24 měsíců!

Společnost KROSS S.A. poskytuje na zakoupené kolo záruku vysoké kvality po dobu 2 let od data prodeje. Podmínkou platnosti Záruky je provedení předepsaných platných servisních prohlídek: první v termínu od 30. a 60. dne od data nákupu (u kol zakoupených od listopadu do konce ledna lze prohlídku provést nejpozději do 31. Března) a další podmínkou je provedení pravidelné servisní prohlídky mezi 11. a 16. měsícem od data nákupu a prohlídky vždy po třech letech používání kola, tak aby byla zachována Doživotní ochrana rámu. Servisní prohlídku lze provést v Autorizovaných servisech.

Podmínkou platnosti Záruky je mít doklad o prodeji a Prohlášení o záruce nebo záruční účet zřízený v souladu s předpisy na webu kross.eu/pl.

Záruka žádným způsobem nevylučuje ani neomezuje jakákoliv zákonná práva zákazníka vyplývající ze záruky. Podrobné informace o záruce naleznete v souboru ke stažení „Záruční podmínky" v dolní části této stránky.

Připomínáme, že podmínkou platnosti záruky (včetně doživotní nebo 5leté ochrany rámu) a zachování účinnosti kola je, provedení servisní prohlídky po měsíci používání kola, poté po roce a následně po každých třech letech používání tohoto kola.

Od 01.03 je spotřebiteli ke každému kolu zakoupenému prostřednictvím e-commerce generována a zasílán elektronický záruční list. Taková e-záruka je vždy zaslána na e-mailovou adresu uvedenou spotřebitelem v objednávce.
Na kola zakoupená s odběrem u prodejce vystavuje distributor e-záruku v místě odběru zboží.

V rámci první servisní kontroly by měly být provedeny následující kroky:

  • seřízení hnacího ústrojí
  • utažení šroubů a matic
  • kontrola a nastavení vůle u ložiskových dílů
  • kontrola stavu natažení výpletu
  • kontrola klikového mechanismu a prvků hnacího systému
  • kontrola stavu uchycení kol
  • kontrola stavu plášťů
  • kontrola stavu brzd a jejich seřízení
  • kontrola stavu a funkce zbývajících dílů jízdního kola

V rámci servisní prohlídky po roce používání a následujících prohlídek je se spolu s výše uvedenými činnostmi nutné také zkontrolovat stupeň opotřebení:

  • řetězu
  • brzdových destiček,
  • brzdových kotoučů,
  • ozubených kol
  • plášťů.

V případě komponentů, jako jsou tlumiče, vidlice a sedlovky, je majitel povinen provádět nezávislé servisní prohlídky a to v souladu se servisními intervaly stanovenými výrobcem daného komponentu:

  • Vidlice Suntour: po každých 100 najetých hodinách nebo jednou ročně: kompletní servis tlumičů s výměnou oleje/maziva a těsnění 
  • Komponenty FOX: po každých 125 najetých hodinách nebo jednou ročně: kompletní servis (interní a externí kontrola), výměna oleje a těsnění
  • Komponenty SRAM: intervaly a servisní činnosti jsou závislé na době jízdy a modelu komponentu. 
To Top