KROSS ESKER 1.0
Gravel kolo je perfektní kombinací silničního a horského kola. KROSS Esker 1.0 se stane vaším oblíbeným jízdním kolem a to především díky své geometrií, která je ideální pro dálkové trasy. A nejen kvůli tomu. Protože ve skutečnosti naše gravel kolo se vymyká obvyklým trendům a nově definuje myšlenku, že tento typ kola se hodí jak pro dojíždění, silniční závody tak i pro jízdu v lehkém terénu. Podívejte se, proč si čeští cyklisté zamilovali gravel kola, v čele s naším Eskerem.
Nezkrotná duše hledající dobrodružství
KROSS Esker 1.0 byl je vybaven příslušenstvím, které se bude perfektně hodit jak pr jízdu na asfaltu, tak i pro jízdu v terénu. Díky silničním přehazovačkám Shimano Claris a cyklokrosovým klikám FSA Tempo jsme získali kolo, které vám umožní rychlou a bezproblémovou jízdu za všech podmínek. Osm převodových stupňů s dvojitou klikou dává široký rozsah převodových poměrů. Díky nim pojedete rychle ať už pojedete po rovině nebo budete stoupat do prudkého kopce. O brzdění se starají mechanické kotoučové brzdy Tektro MD-C550, které nabízejí nejen skvělý brzdný tlak, ale také snadnou údržbu. Společně s kvalitními brzdovými kotouči zajišťují bezpečné a výkonné brzdění za všech, i těch nejnepříznivějších podmínek.
Pro zajištění co nejlepšího zážitku z jízdy, je KROSS Esker 1.0 vybaven 28palcovými koly a značkovými plášti WTB Riddler o šířce 37 milimetrů. To zaručuje vynikající jízdní vlastnosti za všech povětrnostních podmínek. Vše doplňuje kvalitní sedlo Selle Royal. Za zmínku stojí i vysoce kvalitní omotávka Fizik Terra Microtex, která byla vytvořena s myšlenkou gravelových kolech. Omotávka poskytuje rukám nejen vynikající přilnavost, která zabraňuje jejich klouzání, ale také zajišťuje vysokou absorpci různých vibrací, které působí na ruce během jízdy.
Technologie
Srdcem KROSS Esker 1.0 je rám vyrobený z lehkého hliníku. Díky jedinečným technologiím je tento materiál extrémně lehký a odolný proti poškození. Doplňuje ho hliníková vidlice, která poskytuje vynikající ovladatelnost kola při jízdě na silnici nebo po lesních stezkách. Rám je nalakován vysoce lesklým šedým a grafitovým nátěrem. Toto řešení je nejen příjemné na pohled, ale také usnadňuje údržbu kola a omezuje riziko vzniku skvrn po umytí.