Reklamace

Pokud má zakoupený produkt vadu nebo vám přišel poškozený, je nutné jej reklamovat. Pro rychlejší odpověď nezapomeňte uvést co nejvíce podrobností o vadě nebo problému.

Pro usnadnění procesu podání reklamace jsme připravili dvě možnosti – vyberte si ten pohodlnější.

První možnost - reklamace v místě odběru zboží

1

Reklamujte produkt na místě odběru zboží

Reklamaci můžete podat v místě, kde jste si zakoupený produkt odebrali. V takovém případě za vás formulář vyplní příslušný pracovník.

2

Vyčkejte, než vás kontaktuje náš specialista

Jakmile bude reklamace posouzena, budeme vás kontaktovat a domluvíme na podrobnostech týkajících se případného převzetí poškozeného produktu. Náš specialista zajistí kurýra, který balíček vyzvedne na vámi vybraném místě.

3

Produkt řádně zabalte

Pokud reklamace vyžaduje opravu v našem servisním středisku, připravte balíček pro kurýra. V případě jízdních kol doporučujeme kolo zabalit do originálního kartonu a dostatečně ho zabezpečit.

4

Ověření zásilky

Poté, co zásilka dorazí na náš sklad, ověříme stav produktu a na základě této skutečnosti podnikneme další kroky.

Druhá možnost

1

Vyplnit formulář

Vyplňte formulář s přesným popisem vady nebo poškození. Nezapomeňte ve formuláři uvést stejné kontaktní údaje jako při tvorbě objednávky.

2

Vyčkejte, než vás kontaktuje náš specialista

Jakmile bude reklamace posouzena, budeme vás kontaktovat a domluvíme na podrobnostech týkajících se případného převzetí poškozeného produktu. Náš specialista zajistí kurýra, který balíček vyzvedne na vámi vybraném místě

3

Produkt řádně zabalte

Pokud reklamace vyžaduje opravu v našem servisním středisku, připravte balíček pro kurýra. V případě jízdních kol doporučujeme kolo zabalit do originálního kartonu a dostatečně ho zabezpečit.

4

Ověření zásilky

Poté, co zásilka dorazí na náš sklad, ověříme stav produktu a na základě této skutečnosti podnikneme další kroky.

To Top